MİSAFİR YAZARLAR
Ahmet Altan
Dindarlar ve Kürtler
Haci Bozkurt
Hesap Sorulsaydı.
Ziya Aktaş
Hakikatın Yerini Hevâ ve Hevesin Alması
Nevin Duyar
ALLAH’IN YARDIMI İNANLAR ÜZERİNDEDİR
SON VİDEOLAR
  • Eco - Kolbastı Kürtçe
  • Turan Şengül - Nızanım
  • Heme Heci - Gulamın
  • Turan Şengül Martı
  • Nurettin Rençber - Karagül
  • Nurettin Rençber - Yalan
  • Ahmet Kaya - Cenaze Töreni
  • Kahtalı Mıcı-Siz Gidin Biz Gelog
  • Deniz Toprak - Hazan Nedir
  • Doğa İçin Çal 2 - Uzun ince bir yoldayım
  • Nurettin Rençber - İçimdeki Ateş
  • Kahtalı İbo - Mışko
  • YENİ PROGRAMLAR
  • Rexasoft Emlak Ofis Programı 1
  • VirtualBox 4.1.16-78094
  • Nvidia GeForce Driver XP 301.42
  • Reporth 1.5.0.2
  • Eraser 6.0.10
  • Eraser 6.0,10
  • GrieeX Film Arşiv Programı 2.2.3
  • Driver Checker 2.7.5
  • Orbit Downloader 4.1.0.8
  • NetCom Halı Saha 1.0.2
  • E-RANDEVU
    ELMA İLE KEMİKLERİ KORUMAK MÜMKÜN MÜ?
    Kemik sağlığını korumak için bol kalsiyum ve D vitamini almak herkesçe bilinen bir yöntem olsa da bu konuda az bilinen gerçekler bilim adamlarının yaptığı bir araştırma ile ortaya çıktı. Abur cubur yerine elma yiyerek kemikleri korumak mümkün mü?
    00:00:00 2010-11-18
    Kemik sağlığını korumak için bol kalsiyum ve D vitamini almak herkesçe bilinen bir yöntem olsa da bu konuda az bilinen gerçekler bilim adamlarının yaptığı bir araştırma ile ortaya çıktı. Abur cubur yerine elma yiyerek kemikleri korumak mümkün mü?

    Hemen herkesin sevdiği kek, börek, kurabiye gibi yüksek kalorili gıdalardan uzak durmanın formunuzu korumaktan daha önemli etkileri var. Bu gıdaların yerine meyve ve sebzeyi tercih ederek iskelet yapınızı daha sağlam bir hale getirebilirsiniz.

    Reuters in haberine göre, Kanada daki McGill Üniversitesi nden Lisa Langsetmo ve ekibi 50 yaş üstü bin 649 erkek ve 3 bin 539 kadın üzerinde yaptıkları çalışmada, denekler iki gruba ayrılarak bir gruba besin değeri yüksek, diğer gruba ise kalorisi yüksek gıdalardan oluşan bir diyet programı uygulandı.

    Besin değeri yüksek diyet; meyve, sebze, tam tahıllar ve balıktan oluşuyordu. Yüksek kalorili diyet ise tatlı, cips ve işlenmiş et ürünlerini içeriyordu.

    Sonuçta yüksek besin değeri içeren diyetle beslenen kadınlarda 10 yıl içinde herhangi bir kazaya bağlı olmaksızın gerçekleşen kemik kırılmalarının yüzde 14 oranında azaldığı görüldü.

    Buna karşılık araştırmada yüksek kalorili diyet ile kemik sağlığı arasında herhangi bir bağ bulunamadı.

    Uzmanlar, kemik kırılmaları tamamen önleyemese de meyve, sebze, balık ve tahıl gibi yüksek besin değerine sahip gıdaları tüketmenin sağlık açısından önemine dikkat çekiyor.



    Etiketler: Elma ile kemikleri korumak mümkün mü? nasıl Elma ile kemikleri korumak m Elma ile kemikleri korumak mümkün mü? teknolojisi Elma ile kemikleri korumak mümkün mü? haberi
    Kaynak: www.veteknoloji.com
    Bu haber  252  kez okundu

    Arşivde Ara

    YORUMLAR (0)
    En Çok Okunan Haberler
    7 Ocak 1905 yılında Kahta’nın Narincê köyünde doğan şair Osman Sebrî (Apê Osman), 12 Kasım 1993′te yaşama gözlerini yumdu.
    1Osman Sabri Kimdir
    Son Yorumlanan Haberler
    Kahta sahipsiz dediğimiz zaman biraz çelişkili olur aslında. Kahtanın siyasetçileri daha çok, ağaları daha çok zenginleri daha çok. Memleket için canımız feda derler... Nemrut Dağı dünyanın 8. harikas
    1Ayrımcılık
    2 katil
    3 siyasi
    Son Dakika Haberleri
    Windows 8 li Nokia Lumia!
    Dosyalarınız Google ın olacak!
    Yandex aramaları kolaylaştırıyor!
    Haklarımız İçin İş Bırakıyoruz
    Redhack endüstriyel futbola da karşı!
    Ağız kokusunu sakız çiğneyerek yok edebilirsiniz
    Binayı 60 metre kaydırdılar!
    Windows 8 de büyük hata!
    Android in bilinmeyen yönü!
    Kara Şimsek gerçek oluyor!
    Teknoloji Bilim Kategorisine Ait Başlıklar
    Windows 8 li Nokia Lumia!
    Dosyalarınız Google ın olacak!
    Yandex aramaları kolaylaştırıyor!
    Redhack endüstriyel futbola da karşı!
    Binayı 60 metre kaydırdılar!
    Windows 8 de büyük hata!
    Android in bilinmeyen yönü!
    Kara Şimsek gerçek oluyor!
    Üç günde 20 milyar dolar eridi!
    Hepsi ilk kez Windows 8 de!
    Haklarımız İçin İş Bırakıyoruz
    Kısa adı Eğitimiş olan Eğitim ve Bilim İşgörenleri Sendikası Adıyaman Temsilciliği hükümetin sendikala taleplerini ciddiye almadığını ileri sürerek b
    Kahta Eğitim-Bir- Sen: HÜKÜMETİN TEKLİFİ ALANLARA DAVETTİR
    Eğitim-Bir-Sen Kahta Şubesi Hükümetin teklifini değerlendirerek, hükümetin memurları alanlara davet ettiğini bir Basın Bildirisi ile duyurdu.
    HAVA DURUMU
    Saat Hava Durumu Sıcaklık °C
    02:00 Hava açık 19 oC
    05:00 Hava açık 18 oC
    08:00 Az bulutlu 22 oC
    11:00 Gökyüzü bulutlu 25 oC
    KRALOYUN02.COM
    GÜNLÜK GAZETELER
    Burçlar - Burç oku - Fal Günlük yorumlar
    Günlük Burç Yorumları
    | iletisim |   3 Boyutlu Nemrut | Son Depremler | Google | Youtube
    Webmaster: (0530 528 9662) Rss Feed Haber Akışı...